Nalagam...

Разработка платного шаблона Joomla

Kako do GorA RockA?

AVTO:

Če prihajate iz ljubljanske smeri: Gledate table za Tolmin, se peljete skozi Idrijo (ali Cerkno) in vozite še približno 30 km po dolini reke Idrijce mimo Stopnika, Dolenje Trebuše. Ko pridete v kraj Slap ob Idrijci, zavijete desno (glej tablo). Iz Slapa ob Idrijci do Šentviške Gore vas čaka še približno 7 km ceste navzgor in tedaj pridete na Šentviško Goro.

Če prihajate iz goriške smeri: Gledate table za Tolmin, nato za Most na Soči, skozi katerega se tudi peljete in vozite še približno 8 km po dolini reke Idrijce mimo Bače pri Modreju, Idrije pri Bači. Ko pridete v kraj Slap ob Idrijci, zavijete levo (glej tablo). Iz Slapa ob Idrijci do Šentviške Gore vas čaka še približno 7 km ceste navzgor in nato pridete na Šentviško Goro.

MOTOR:

Če prihajate iz ljubljanske smeri: Gledate table za Tolmin, se peljete skozi Idrijo (ali Cerkno) in vozite še približno 30 km po dolini reke Idrijce mimo Stopnika, Dolenje Trebuše. Ko pridete v kraj Slap ob Idrijci, zavijete desno (glej tablo). Iz Slapa ob Idrijci do Šentviške Gore vas čaka še približno 7 km ceste navzgor in tedaj pridete na Šentviško Goro.

Če prihajate iz goriške smeri: Gledate table za Tolmin, nato za Most na Soči, skozi katerega se tudi peljete in vozite še približno 8 km po dolini reke Idrijce mimo Bače pri Modreju, Idrije pri Bači. Ko pridete v kraj Slap ob Idrijci, zavijete levo (glej tablo). Iz Slapa ob Idrijci do Šentviške Gore vas čaka še približno 7 km ceste navzgor in nato pridete na Šentviško Goro.

Za motoriste bo tudi garaža, kjer boste lahko parkirali svoje motorje in tako brezskrbno uživali na festivalu.

VLAK:

Tudi letos festival Gora Rocka sodeluje s Slovenskimi železnicami. Če boste na festival prišli z vlakom, morate izstopiti na železniški postaji Most na Soči, kjer vas bo do prizorišča brezplačno zapeljal Gora Rocka BUS. Pozorni morate biti na to, da pridete z rednimi linijami vlakom na Most na Soči pred 18:15, zato si oglejte vozni red vlakov.

Sponzorji

Podjetja in posamezniki, ki nam pomagajo pri izvedbi festivala. Hvala!

Kontakt

Pokličite nas, pišite nam. Stopite v stik z nami.