Nalagam...

Разработка платного шаблона Joomla

Kako do GorA RockA?

AVTO:

Če prihajate iz ljubljanske smeri: Gledate table za Tolmin, se peljete skozi Idrijo (ali Cerkno) in vozite še približno 30 km po dolini reke Idrijce mimo Stopnika, Dolenje Trebuše. Ko pridete v kraj Slap ob Idrijci, zavijete desno (glej tablo). Iz Slapa ob Idrijci do Šentviške Gore vas čaka še približno 7 km ceste navzgor in tedaj pridete na Šentviško Goro.

Če prihajate iz goriške smeri: Gledate table za Tolmin, nato za Most na Soči, skozi katerega se tudi peljete in vozite še približno 8 km po dolini reke Idrijce mimo Bače pri Modreju, Idrije pri Bači. Ko pridete v kraj Slap ob Idrijci, zavijete levo (glej tablo). Iz Slapa ob Idrijci do Šentviške Gore vas čaka še približno 7 km ceste navzgor in nato pridete na Šentviško Goro.

MOTOR:

Če prihajate iz ljubljanske smeri: Gledate table za Tolmin, se peljete skozi Idrijo (ali Cerkno) in vozite še približno 30 km po dolini reke Idrijce mimo Stopnika, Dolenje Trebuše. Ko pridete v kraj Slap ob Idrijci, zavijete desno (glej tablo). Iz Slapa ob Idrijci do Šentviške Gore vas čaka še približno 7 km ceste navzgor in tedaj pridete na Šentviško Goro.

Če prihajate iz goriške smeri: Gledate table za Tolmin, nato za Most na Soči, skozi katerega se tudi peljete in vozite še približno 8 km po dolini reke Idrijce mimo Bače pri Modreju, Idrije pri Bači. Ko pridete v kraj Slap ob Idrijci, zavijete levo (glej tablo). Iz Slapa ob Idrijci do Šentviške Gore vas čaka še približno 7 km ceste navzgor in nato pridete na Šentviško Goro.

Za motoriste bo tudi garaža, kjer boste lahko parkirali svoje motorje in tako brezskrbno uživali na festivalu.

VLAK:

Tudi letos festival Gora Rocka sodeluje s Slovenskimi železnicami. Če boste na festival prišli z vlakom, morate izstopiti na železniški postaji Most na Soči, kjer vas bo do prizorišča brezplačno zapeljal Gora Rocka BUS. Pozorni morate biti na to, da pridete z rednimi linijami vlakom na Most na Soči pred 18:15, zato si oglejte vozni red vlakov.

VOZNI RED AVTOBUSA GORA ROCKA 2018

Prevoz je organiziran samo za obiskovalce, ki bodo prispeli z vlakom, zato velja karta za vlak tudi kot avtobusna vozovnica.

Prihod na Gora Rocka
Vsak dan od 22. 6. do vključno 24. 6. bo Gora Rocka avtobus peljal na relaciji železniška postaja Most na Soči - Prapetno Brdo (Gora Rocka) z odhodom ob 18:15 iz železniške postaje Most na Soči. Prevoz je organiziran za obiskovalce, ki bodo prispeli z vlakom.

Odhod iz Gora Rocka
Avtobusni prevoz za odhod iz Gora Rocka bo organiziran v Ponedeljek 25. 6. 2018 na relaciji Prapetno Brdo (Gora Rocka) - železniška postaja Most na Soči. Odhod avtobusa iz prizorišča Gora Rocka bo ob 11:00.

Sponzorji

Podjetja in posamezniki, ki nam pomagajo pri izvedbi festivala. Hvala!

Kontakt

Pokličite nas, pišite nam. Stopite v stik z nami.