Разработка платного шаблона Joomla

Kako do GorA RockA?

Z AVTOM:

Če prihajate iz ljubljanske smeri: Gledate table za Tolmin, se peljete skozi Idrijo (ali Cerkno) in vozite še približno 30 km po dolini reke Idrijce mimo Stopnika, Dolenje Trebuše. Ko pridete v kraj Slap ob Idrijci, zavijete desno (glej tablo). Iz Slapa ob Idrijci do Šentviške Gore vas čaka še približno 7 km ceste navzgor in tedaj pridete na Šentviško Goro.

Če prihajate iz goriške smeri: Gledate table za Tolmin, nato za Most na Soči, skozi katerega se tudi peljete in vozite še približno 8 km po dolini reke Idrijce mimo Bače pri Modreju, Idrije pri Bači. Ko pridete v kraj Slap ob Idrijci, zavijete levo (glej tablo). Iz Slapa ob Idrijci do Šentviške Gore vas čaka še približno 7 km ceste navzgor in nato pridete na Šentviško Goro.

Z VLAKOM:

Vse obiskovalce pozivamo, da se na festival odpravijo z javnim prevozom in tako prispevajo k ohranjanju okolja. Na katerem koli koncu Slovenije lahko sedete na vlak in prispete do železniške postaje Most na Soči. Od tam vas bo do prizorišča popeljal Gora Rocka Bus. Prevoz z avtobusom je organiziran samo za obiskovalce, ki bodo prispeli z vlakom, zato karta za vlak velja tudi kot avtobusna vozovnica. Bodite pozorni, da z rednimi linijami vlakov v Most na Soči prispete pred odhodom avtobusa, zato si oglejte vozni red vlakov.

Vsak dan od 22. 6. 2023 do vključno 24. 6. 2023 bo Gora Rocka Bus peljal od železniške postaje do prizorišča festivala. Odhod bo vsak dan ob 16:05 izpred železniške postaje Most na Soči.

Avtobusni prevoz za odhod s festivalskega prizorišča bo organiziran v nedeljo, 25. 6. 2023, ob 9:00.

Sponzorji

Podjetja in posamezniki, ki nam pomagajo pri izvedbi festivala. Hvala!

Medijski sponzorji

Kontakt

Pokličite nas, pišite nam. Stopite v stik z nami.